Diskuse

Jsem Charlie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byt Charlie znamena sedet na gauci a plkat. Nebyt Charlie znamena konat. Jsem Charlie jako Vy a spousta ostatnich.

0 0
možnosti
Foto

Rudolfe - v pátém odstavci se opakuješ "Skutečnost, že tento čin ..., že tento čin ..." a nesplňuje to tezi "Opakování matka moudrosti"

Jinak KARMA a v sedmém odstavci si vyjádřil to nejdůležitější - víra je stejně intimní záležitost jako třeba sex, nebo by alespoň měla být. Rozvinout tento příměr by stálo za úvahu - ale jak jí jemně sestavit, aby to věřící nevnímali jako rouhání - toť ...?

0 0
možnosti

Redakce byla bolševická a ničeho a nikoho  si nevážila . Ale u nás v Evropě se vyjma za  panování nacistů a bolševiků karikatura neřeší vraždou !!!  Buďto slimáci přijmou naše zákony NEBO ať vypadnou !

0 2
možnosti

Po zralé úvaze, abych uctil smrt redaktorů týdeníku Charlie Hebdo a zároveň podpořil další zavražděné a pronásledované tvůrce "politicky nekorektních" karikatur a svobodu slova, se přidávám k akci Karikaturami proti teroru. Pro tento účel jsem si vytvořil stejnojmenné album na rajce.net.

http://mkoleba.rajce.idnes.cz/Karikaturami_proti_teroru/#ds9-44.jpg

2 2
možnosti

Možná bychom právě mohli začít od toho, že se přestaneme vysmívat vlastním hodnotám. Lidé z islámského okruhu pak nemohou respektovat hodnoty, u kterých vidí,že je nerespektujeme ani my samotní. Oni nevidí, že jsou to nějaké protesty vůči někomu či něčemu či umělecké provokace. Viz všelijaké plesanice v chrámech, kácení křížů, nekonečné pitvoření křesťanských symbolů umělci, patří k nim i převlékání kabátů v zahraniční politice (včera armáda v Egyptě zlá, dnes dobrá, včera Kaddafi kamarád, dnes nepřítel atd atd). Islám není vůbec slabý, je to životaschopný systém,který může fungovat a funguje a prostupuje celou společnost. Měli bychom se začít brát trochu vážněji, pak budeme mít vážnosti i u těchto lidí.

1 1
možnosti

Karma, tentokrát jste vystihl to skutečně podstatné.

0 0
možnosti

A94d41a40m 85S75t13a70v52a

8. 1. 2015 9:41

"....Jsem Charlie...": Já ne, a ani jím být nechci! A divím se, že vy ano. To ovšem neznamená, že brutalitu - ano, to byla brutalita- a bestialitu  těch teroristů neodsuzuji a nevyslovuji svou hlubokou účast všem pozůstalým obětí tohoto hrůzného činu.

4 0
možnosti

A14d13a66m 53S92t25a24v79a

8. 1. 2015 9:43

Přirozeně reaguji i na lehkomyslnou a mimořádně nebezpečnou jednoduchost  Škopků a spol!

3 4
možnosti
Foto

A ještě cynický dodatek...ty kartičky co jsem viděl na televizních záběrech ve Francii rozdávala americká ambasáda, či jak?

4 2
možnosti
Foto

Na to, že o mně mí přátelé říkají, že jsem nezdravě cynický, tak včera jsem byl při poslechu radiového speciálu BBC dost špatnej. Jsem Charlie...

3 2
možnosti

Filipe, já doufám, že konečně, použijte překlad Zemana, pussy Merkelová pochopí o co jde hnutí Pediga.

4 2
možnosti

Jsem Charlie a jsem katolík, který by rád viděl papeže, který by jasně řekl to, co řekl Urban II: A to, že islám je nejen nebezpečí, ale také ohrožení všeho co uznáváme. A na základních hodnotách mimo Petříků, Cvalínů Rambousků a podobných pochybných existencí se snad shodnou jak katolíci, tak i ostatní obyvatelé Evropy. Jinak za mne karma.

14 0
možnosti

Urban II to řekl v roce 1095. Tehdy naše společnost byla prostoupena náboženstvím stejně jako islámská. Nelze takto bojovat proti islámu, to byste musel zabít všechny muslimy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon