Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D56a73v66i50d 89C19e10l16i95n19a 9443957105356

Rudolfe, jste docela politicky naivní. Ještě nedávno jste si tady liboval, jak je vedení EU úžasné a jak je naší záchranou v boji proti Rusku a vychvaloval jste si EU propagandu, že Rusko je naší největší hrozbou.  Už tehdy vás mnozí diskutéři upozorňovali, že papaláši EU nejsou vůči svým občanům upřímní a hrají podivnou hru na zlo z Ruska, a přitom naprosto přehlíží to hlavní zlo - plíživou asimilaci islamismu do Evropy. Místo toho, aby to EU začala potlačovat, tak z toho naopak vybudovala výnosný imigrační byznys pro spoustu sluníčkových "neziskovek".

+3/0
14.5.2015 15:22
Foto

R49a49d12o95v35a50n 75V34e72n91c55á58l28e41k 8547223492684

Kvóty budou, i když jejich aplikace porušuje Ženevskou úmluvu o právním postavení uprchlíků. Z běženců budou vlečenci. Tuto techniku často používal Petr Veliký, Stalin a Hitler.          

Takže pohovory s plavci budou vypadat takto:.

Dobrý den, právě jste připlaval do Itálie, proč?                   Jsem politicky pronásledovaný.

Aha, zahájíme jednotné EU azylové řízení.                        Dobře.

Máme tam jedno volné místečko pro Vás v krásné zemi.  Super, jaké?

Musím se podívat, nějaká Česká republika, znáte?           To je nějaké město v Itálii?

Ne, to je jiný stát.                                                                Tam nechci, máte volné Německo?

Nemáme, můžete do České republiky,                               Nechci.

Ale musíte, je to rozhodnutí EU.                                         Chci právníka, porušujete moje práva podle článku Čl. 32 Ženevské úmluvy o právním postavení uprchlíků ze dne 28. července 1951.

0/0
14.5.2015 14:47
Foto

R35a77d47o97v10a83n 43V95e30n47c14á68l87e85k 8577853492174

Čl. 32

Vyhoštění 1. Smluvní státy nesmí vyhostit uprchlíka zákonně se nacházejícího na jejich území, kromě případů odůvodněných státní bezpečností nebo veřejným pořádkem.

2. Vyhoštění takového uprchlíka bude provedeno pouze na základě rozhodnutí přijatého zákonnou cestou. S výjimkou závažných důvodů vyžadovaných státní bezpečností, bude uprchlíkovi dána možnost předložit důkazy o jeho nevině, odvolat se a být právně zastoupen před oprávněným úřadem nebo osobou či osobami zvláště tímto úřadem ustanovenými.

3. Smluvní státy umožní takovému uprchlíkovi dostatečnou lhůtu k získání zákonného povolení vstupu do jiné země. Během této lhůty mohou smluvní státy uplatnit jakákoliv vnitřní opatření, jež mohou být potřebná.

0/0
14.5.2015 14:48

B31e80d19ř21i41c38h 41D21v37o50ř50á73k 2382578206444

Česko potřebuje přibližně 1 milion lidí aby fungoval sociální systém. A naklonovat přímo pracující dospěláky prozatím neumíme. A tak přibližně polovinu imigrantů budou tvořít zástupci státu EU a Ukrajiny. Zbytek Asie a Afrika. Odhaduji tyto počty takto. Polovina do 5 ti let a zbytek postupně do 19 let. A vůbec to nemá nic společného s islámem,křesťanstvím nebo čímkoliv jiných. A společnost musí zajistit práci a bydlení. Jiná cesta není a ztrácíme čas zbytečnými úvahami. Dnešní úvahy o 525 imigrantech jsou směšné a netuším proč to vůbec někdo řeší.V Všichni odkudkoliv jsou tady doma a je nutno vytvářet podmínky, aby to bylo tak  i doopravdy..V

+2/−8
14.5.2015 10:57

M21i66l39o29š 12D97v37o46ř63á27č48e32k 2835338770184

A uplatneni techto lidi na pracovnim trhu v dobe automatizace a robotizace vyroby bude jake? Nehlede na pracovni silu v Asii.

+5/−1
14.5.2015 11:03
Foto

R30u23d83o17l56f 97P37o95l34a71n35e32c61k18ý 3793734483855

Mimochodem, Magda Faltová, odbornice na migraci odhaduje, že by nám EU poslala každoročně 5000 uprchlíků, ať už legálních či ilegálních. Vzhledem k reprodukčním schopnostem by za 10 let zde mohlo být místo 50 až 200 tisíc lidí vyznavajicich islám, tedy cca 2% populace. Za dalších deset let klidně i milión muslimů..

+3/−1
14.5.2015 10:45

M87a30r48t85i88n 81Š57i34k 6871621301217

Oblíbeným argumentem všech podobně vyděšených, jako jste sám, je přece to, že k nám přicházejí v drtivé většině muži. Pokud nepředpokládáte, že své reprodukční schopnosti budou realizovat na Evropankách, pak vám ty počty tak nějak nesedí. Ale to už si pozorný člověk všiml mnohokrát v minulosti, že vy se většinou s logikou moc netrápíte. Vy jste především přes ty emoce.

0/−2
14.5.2015 15:19
Foto

R96u53d42o92l74f 11P61o85l72a85n44e77c20k31ý 3333874593745

Odpovím vám citátem: "Víš co, Sašo?" Zbytek si jistě hravě doplníte sám.

0/0
14.5.2015 15:29

L96i10b46o94r 50R29a82š41t59i62c95a 2581536935139

Proč by se neměli ženit s češkami. Blbých hus je dost. A děti jsou automatikcy muslimové....

+1/0
14.5.2015 21:00

J58a70r73d46a 87C31h45o95v37a64n64e41c 6881205913819

Z EU je nutno vystoupit. Dokud jsme v EU, nemáme šanci se ubránit.

+2/0
14.5.2015 10:15
Foto

R21u39d46o43l46f 78P47o89l46a43n31e16c57k36ý 3113224973885

Šanci ubránit se máme především jako celek, ale EU se musí reformovat a zbavit sociálních inženýrů a sluníčkářů vedoucích Evropu do neštěstí.

0/−1
14.5.2015 10:33

M87i85l37o59š 94D20v64o20ř35á13č67e18k 2535948260264

To je nerealne. Pokud by puvodni predstavy a zamery pri pokladani zakladu EU byly rozumne, siroce prijatelne a zivotaschopne, nemohla EU skoncit tak rychle tam, kde se prave nachazi. A nema ted snad ani smysl uvadet kroky a pristupy, ktere cele to poklesle deni v EU charakterizuji.

+1/0
14.5.2015 10:55

G26e21o62r56g 68K37o63m25b19e86r19e46c 9164481786371

stehovani narodu bylo, je a bude. A nezabrani tomu zadnej plot nebo zed. Utecenci si vzdy nejakou cestu najdou.

Jinak clanek= jeden velkej blabol.Rv

0/−5
14.5.2015 10:04
Foto

R80u92d10o36l70f 85P36o77l34a92n83e30c73k30ý 3313674583885

Tak až sem EU pošle nějaké muslimské černochy, přihlaste se na úřadu s tím, že si jednu rodinku vezmete k sobě domů.

+2/0
14.5.2015 10:35

M97a47r96t87i12n 78Š48i30k 6211251821827

Já na úřadě řeknu, že vy jste si objednal rodinky 3. Prý s nimi chcete mlátit hlavou o zem.

0/0
14.5.2015 15:21
Foto

R27u34d75o96l31f 27P27o90l33a42n90e88c36k46ý 3693144363205

Ó, jak jste vtipný...

0/0
14.5.2015 15:27

M48a22r57t14i69n 39Š17i69k 6761271521537

;-D;-D;-DR^

0/0
14.5.2015 15:36

J59a80n 13S74e65d38l50á86č40e78k 4324511381

S větší částí článku souhlasím, ale s posledními větami musím polemizovat. EU v současné podobě reformovatelná není. Bolševické struktury jsou v ní zakořeněné tak pevně, že žádný krok zpět nepřipustí. Jediným řešením je EU zcela rozpustit a vytvořit nové uskupení založené na spolupráci svrchovaných států.

+11/0
14.5.2015 9:15

M43a70r77t63i66n 89Š25i50k 6851751231497

Nemám absolutně rád maloměšťácké házení lidí do jednoho pytle, což vy děláte hned na dvou frontách. Tou první frontou jsou afričtí uprchlíci, kteří jsou podle vás teroristé, kriminálníci, nebo chtějí "jenom" šaríju. Tou druhou frontou jsou "pravdoláskaři" nebo "sluníčkáři", kteří mají tu nebetyčnou drzost, uvažovat o jiných, pro vás absolutně nepřijatelných řešeních, jak řešit palčivou uprchlickou otázku. Hned dvě skupiny nepřátel tak máte a můžete s nimi bojovat. Bohužel, tímto se chováte a uvažujete, jako obvyklý průměrný Čecháček. Čekal bych, že si přečtu vaše návrhy, co má Evropa s uprchlíky dělat. Má je řecká, italská, sicilská a maltská pobřežní stráž, nastrkat všechny dlouhým bidlem do moře? Zkuste hovořit jasně. Chcete vysoké a dobře hlídané zdi, obehnané kolem celé jižní části evropského kontinentu? Chcete hermeticky dokonale uzavřenou a utěsněnou Evropu? Chápete, že to je úplný nesmysl? Co podle vás mají dělat ostrovy Malta a Lampedusa? Jak mají přílivu čelit velmi chudá Sicílie a Itálie obecně? Vy se cítíte tak strašně ohrožený, zkuste poradit smysluplné řešení těmto jižním státům. Bojíte se 525 uprchlíků. Uvádí se, že jen ze Sýrie odešlo 4 milióny lidí. Zkuste si něco zjistit o utečeneckých táborech v Libanonu nebo v Turecku, než zase začnete básnit o teroristech, kriminálnících a zastáncích šaríji. Odešlo jen ze Sýrie 4 milióny teroristů? Svět je v pohybu, v jakém opravdu dlouho nebyl. Připravte se na to, že vám někdo sáhne na váš klídek zde za pecí. Budete se muset o něj podělit. To je holá realita, bez ohledu na váš nebo můj souhlas.

+3/−6
14.5.2015 8:44

J17a33r52o70s67l45a87v 57S75k61r47i49v16a90n81e83k 6805150

nejedna se o 525 uprchliku, to je pouha lez, ktera se ma dobre vyjimat v novinovych titulcich. Tech 20 000, resp. 525 jsou uprchlici, ktere eu vytahne primo z uteceneckych taboru v africe. Vedle toho se ovsem budou prerozdelovat ilegalove, co priplouvaji na lodickach, tech uz neni 20 000 ale 650 tisic. Tady je to napsano jasne, viz tab. 1 a tab. 2

http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/what-we-do/policies/european-agenda-migration/background-information/docs/communication_on_the_european_agenda_on_migration_annex_en.pdf

+8/0
14.5.2015 8:54

M51a79r50t13i49n 90Š28i90k 6511391141537

A vaše řešení této otázky? Strkat bidlem do moře?

+1/0
14.5.2015 8:57

J36a37r42o17s30l50a92v 21S78k40r81i45v47a60n85e95k 6575250

reseni existuje, staci ho pouze opsat.

http://zpravy.idnes.cz/evropa-hleda-pomoc-s-prilivem-urpchliku-v-australii-fyn-/zahranicni.aspx?c=A150504_134721_zahranicni_ert

+7/0
14.5.2015 8:58

M19a74r47t45i83n 93Š57i64k 6931471261407

Ano, do diskuse snad celkem dobrý námět. Jenom nevím, kde Evropa najde ty vhodné volné ostrovy a jak to bude s dohodou s Kambodží. Ale je to tak vážný problém, že o něm opravdu nehodlám žertovat.

0/0
14.5.2015 9:02

J17a55r49o55s20l54a38v 36S59k98r48i43v53a64n83e91k 6875390

na svete existuji tucty chudych statu, kterym by se prispevky na ubytovani ilegalu naramne hodily. A mnohem bliz nez Kambodza, mozna by se ti uprchlici ani nemuseli stehovat mimo africky kontinent.

+1/0
14.5.2015 9:06

M25a80r55t66i44n 56Š87i42k 6891251751227

OK, chcete to aspoň řešit ekonomicko - politicky.

0/0
14.5.2015 9:08

E94v52ž64e67n 84P53o18l87á61k 3478628141593

Upřímně, za záchranu nás samých mi to stoji.

0/0
14.5.2015 21:15

J35a81r59o16s67l23a12v 97S58k90r38i97v27a39n72e42k 6255120

jinak nechapu, kde berete tu nehoraznou drzost jednat bez ohledu na nas souhlas. To smrdi obchazenim demokracie a zavadenim diktatury. A upozornuju vas, ze diktatori nemusi vzdy koncit zrovna hezky. Zatim obcane jeste poslusne tahaji, ale to se muze velice rychle zmenit. To casem pochopi i eu komise momentalne ozrala moci a pocitem vlastni nedotknutelnosti !!

+1/0
14.5.2015 8:58

M72a68r73t54i39n 54Š90i26k 6311861371147

Tak moment, kdo jedná bez ohledu na váš souhlas? Já osobně určitě ne. Postoj vlády znáte, rozhodovat si o přijetí sami. Chovanec říká, že 500 uprchlíků případně zvládneme. Ta vláda je volená, stejně jako evropské struktury jsou volené. Nikdo za vás nerozhodl, máte také svůj hlas.

+1/0
14.5.2015 9:07

J43a30r49o97s31l54a88v 82S97k86r76i93v64a78n31e51k 6825800

cituji z vaseho prispevku:

"...Budete se muset o něj podělit. To je holá realita, bez ohledu na váš nebo můj souhlas. ..."

0/0
14.5.2015 9:10

M49a23r16t17i17n 22Š42i13k 6941321111347

Realitou je, nebo bude, že přestože si zde v Evropě můžeme odhlasovat společně prakticky cokoliv, nezastaví to příliv uprchlíků. Podle mě, vývoj půjde směrem k určitému definovanému počtu, který Evropa bude schopná zvládnout. Co bude pak nevím. Popření nějakých základních hodnot a zřejmě silové řešení.

0/0
14.5.2015 9:15

R91u62d98o37l46f 48J25e29l52í94n48e60k 8323509269906

A kde je podle Vás nějaký limit. Nebo snad věříte, že Evropa může přijímat uprchlíky neomezeně, aniž by to vyvolalo konflikt?

+1/0
14.5.2015 9:20

M73a89r41t84i19n 24Š73i93k 6111481971477

Nevím kde je limit. Prostě nevím. Vy myslíte, že ho někdo zná?

0/0
14.5.2015 9:25

R72u38d90o89l55f 60J47e61l74í21n82e82k 8893609399326

Já jsem přesvědčený, že ho nikdo nezná. A z toho důvodu, by se mělo přijímání uprchlíků zastavit i za cenu uzavření hranic. Možný konflikt by Evropu velmi poškodil a uprchlíci by na tom byli mnohem hůř.

+3/0
14.5.2015 9:49
Foto

R32u42d27o74l37f 33P88o30l37a10n85e93c24k35ý 3973544583685

Evropa se musí přílivu uprchlíků bránit a momentálně je zcela jedno jak. Vždyť kupříkladu sousední Německo při zachování současné politiky bude už ta nějakých 35 let většinově muslimské. Francie a Nizozemí o něčí dříve.

Nevím jak vy, ale já se nechci dožít doby, kdy bude po ulicich chodit náboženská policie a nutit mě pětkrát denně mlátit hlavou o zem. A nechci takový život ani pro své děti a vnoučata.

Evropa se posunula ve vývoji především díky sekularizaci, kdy se mohla rozvíjet věda a normální život. Tam, kde převládá náboženství jako státní moc je v naprosté většině případů středověk byť s využitím moderních technologií. To je hlavní rozdíl, kterého se nehodlám vzdát. Vy možná ano, jinak byste neměl takové názory jaké máte. Asi vám pořád ještě nedošlo, že jde o střet zcela rozdílných kultur, z nichž jedna představuje svobodu a rozvoj a druhá podřízenost, bídu a návrat do středověku.

+2/0
14.5.2015 10:30

M67a15r43t72i49n 49Š67i36k 6391431661197

Podle vás, je zcela jedno, jak se bude Evropa bránit, takže nastrkání lidí bidlem do moře, vám evidentně vadit nebude. Dobré vědět, aspoň vaši čtenáři vědí, s kým mají tu čest. S tím "návratem do středověku" to přesně vystihuje váš způsob myšlení. Pozor! ONI VŠICHNI, ti teroristi, ti fanatici, ti kriminálníci, ti zastánci náboženské policie, nám sem přicházejí měnit náš kouzelný svobodný svět, plný rozvoje. Proč pak ale raději nesetrvali ve svých domovech, kde si mohli tohoto středověku užívat plnými doušky, nad tím jste asi ani nepřemýšlel. Podle vás nás ti ubožáci přicházejí obsadit, znásilnit, předělat k obrazu svému. Ještě nezapomeňte dodat, že byli dokonale pro tuto misi vycvičeni v táborech IS, abychom se mohli dobře pobavit. Mlátit hlavou o zem vás nikdo nenutí, ale evidentně jste s ní již nemálo o zem mlátil a to plnou silou.

+2/−2
14.5.2015 15:11

J90i48r46i 70V22r27a70b46e86c 3443762635569

Česko: Kvóty ne! Uprchlíky ne! Někdo jiný ať se o ně postará

0/0
14.5.2015 8:35

T16o88m91á16š 16B49r19y50k21n71a95r 1915987603652

přesně tak R^ Proč bychom měli zrovna my?

+2/0
14.5.2015 8:37

J85a42r49o82s66l87a67v 32S76k48r63i77v94a22n61e25k 6505650

vy jste socialista, ze vyzadujete aby se nekdo o nekoho porad staral? Kazdy at se postara predevsim sam o sebe.

+3/0
14.5.2015 8:47

M43i98l57o84š 28D70v70o26ř52á40č82e60k 2375718440144

A co zatracovany Vaclav Klaus, co bloger Frantisek Matejka ? A nejen ti. Kdo se jim ze zdejsich blogeru a diskutujicich verejne omluvi?

+9/0
14.5.2015 7:58

S58l28a21v98o24m92í37r 93B79e54n89e98š 6522177210244

To si pište, že neomluví. Je zajímavé sledovat duševní pochody pravdoláskařů. Když se například hroutí Havlovy vize jednotné, prosperující, ohleduplné a přátelské Evropy, tak jsou schopni napsat, že Havel přeci nemůže za to, že Evropa je v tak hluboké krizi.

Ano, souhlasím, Havel za to nemůže, ale tím pádem v něm nelze vidět velkého myslitele, jestliže prorokoval něco jiného. A když tohle napíšete do diskuse, tak jste osočen, že kopete do mrtvého, který se nemůže bránit.

Pravdoláskaři dostávají pořádně na frak a výávoj v Evropě ukazuje zcela jasně, že se mýlili, ale oni se neustále považují za nadlidi.

+9/0
14.5.2015 8:16
Foto

R20u72d38o89l48f 42P12o65l32a38n25e33c28k28ý 3293514773795

Je-li dotaz směřován na mou osobu, pak se domnívám, že míříte vedle. V otázce EU jsem s Václavem Klausem zajedno. V jeho názorech na Ukrajinu a Rusko nikoli.

František je na můj vkus mnohdy příliš radikální a ani s ním se nemohu ztotožnit stoprocentně.

+1/0
14.5.2015 10:20



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.