Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aptnajla

28. 2. 2011 20:46
Rudlo, hlavně nemluv za všechny

fráze "jménem občanů této země" je poměrně bolševický výraz.

Jde vidět že jsi nezapomněl, agitátore.:-P

0 0
možnosti

lrklo

28. 2. 2011 19:39
Autore a jaké demokracii píšete? O mafiánské?

Děkuji, nechci.[>-]

0 0
možnosti

darny

28. 2. 2011 18:09
Už zase?

Zkusil jste autore projet životopisy našich "pravičáků"????? Víte že pan Čistý - Nečas byl úspěšnou svazáckou kádrovou rezervou? Topolánek vojákem z povalování - a tudíž povinně komunistou?

Já budu mít raději KSČM na očích, než zakuklené komunisty v rouše ODS, KDU-ČSL a pod.

0 0
možnosti

jrc

28. 2. 2011 0:27
Tak to se pane nepovedlo!

To, že někdo mluví za všechny občany jsem už slyšel v komunismu a nepotřebuji to slyšet znovu. Za mě nemluvili komunisti a za mne nebudete mluvit ani vy!

To, že někdo chtěl zakazovat někomu jeho názory, to jsem zažil taky v komunismu!

Možná by jste mohl organizovat petici uvědomělých pravičáků,

něco, jako byly petice za komunistů k umlčení oponentů režimu!

Neměl jsem rád komunistický režim, ale na rozdíl od vás jsem rád, že je tady ještě demokracie a že si ještě můžu říkat i psát co si myslím. To právo nechám i vám a všem dalším, pokud nebudou prosazovat nové násilí a rasovou nesnášenlivost!  

0 0
možnosti

darny

28. 2. 2011 18:06
Re: Tak to se pane nepovedlo!

R^[>-]

0 0
možnosti

V.Hamral.ml

28. 2. 2011 0:14
Každýho,

kdo mě bude chtít rozpustit...kopnu do koulí, fakt:-) Ve čtyřiceti a takový afekt. Úplně nabobtnalý žíly z nenávisti a ještě jódluje za všechny občany. Každopádně mám kliku, že na té demokracii netrvám, protože to co s ní předvádíte...to je fakt masakr. Tak...hlavně že přišla úleva. Takový zaražený politický prdy, to je horší než zauzelní střev, čili tomu nakonec....fááándííím!;-DR^

0 0
možnosti

kaktusak

27. 2. 2011 22:00
Doufejme, že KSČM nikdy nebude kolaborantskou stranou,

druhou sociální demokracií, že se nenechá za pár drobných koupit, aby zradila pracující lid. Doufejme, že KSČM bude vždy prosazovat skutečné systémové reformy, skutečnou svobodu a demokracii.

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

27. 2. 2011 22:21
Re: Doufejme, že KSČM nikdy nebude kolaborantskou stranou,

ano, poslední věta /za poslední čárkou) je skutečně to, o co vždy KSČ(M) šlo :-)

0 0
možnosti

certik_bertik

27. 2. 2011 21:48
když

někdo něco řekne na hřbitově je to oficiální politická linie?

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

27. 2. 2011 19:59
vcelku souhlas...

jen bych to postavil jinak: v rámci svobody slova bych povolil všechny nýzory. Občané mají právo si vyslechnout různé argumenty a pak se sami rozhodnou, čemu dají váhu. Pokud ovšem bude platit zákon o propagaci totalitních ideologií, mělo by se měřit všem stejným metrem. Viz. můj starý článek:

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/95162/Proc-zakazovat-propagaci-totalitnich-ideologii.html

.

Pokud snad někdo pochybuje o tom, že KSČM se nehlásí k totalitní ideologii a totalitním vůdcům minulosti, pár fotek, co jsem udělal vloni na 1. máje na komunistické oslavě:

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/136129/Soudruzky-a-soudruzi-prave-jsem-se-vratil.html

0 0
možnosti

DeWalt2

27. 2. 2011 19:43
od skrytých identit které jen předstírají

vypadá každá výzva poměrně komicky ;-)

0 0
možnosti

lrkfa1

27. 2. 2011 17:31
A co byste řekl vládě k připravovanému penzijnímu

a  zdravotnímu tunelu. To vás nezajímá, jste za vodou?:-(

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

27. 2. 2011 19:55
Re: A co byste řekl vládě k připravovanému penzijnímu

Jak tento příspěvek souvisí s tématem článku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon