Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

obávám se, že současná levicově zelená vládnoucí klaka v Bruselu se řídí komunistickým heslem "čím líp, tím hůř". Emigrační vlna poslouží k rozdmýchání nacionalistických a rasistických vášní, které bude třeba potlačit a zcela osekat ty poslední zbytky svobody, které ještě zůstaly

1 0
možnosti
JB

Včera jsem si přečetla několik článků, při kterých mi jsem se z části děsila, z části jsem si říkala, že se lidi pomátli. V tištěné MF Dnes byla dvoustrana o migrantech, jeden z článků byl o počtu teenegerů - migrantů, 16 - 17- ti letých, kterých je nyní ve Švédsku o nějakých skoro 30 tis. víc, než dívek stejného věku. Když to vezmeme tak, že by si švédka nechtěla vzít araba, nebo jiného příslušníka kulturně odlišné skupiny, je to 30 tisíc neoženitelných mužů. Třena si chtěli nevěsty přívézt, ale v současné politice, kdy se už nebude počítat s nějakým slučováním, či dovozem žen, to je problém. Švédsko je na tom nejhůř na celém světě, prý i Čína je na tom líp, v podílu mužů a žen.

Dále mě zaujala britská - myslím - studie, kde se píše, že Evropané osídlovali Afriku, Asii, tak teď se to obrací. Jenže zapomíná se na to, že Evropa už osídlená je, a spíše přelidněná, než aby absorbovala dalších 50 milionů, a možná víc, lidí, z kulturně úplně odlišných oblastí.

Asi nás ještě budou čekat velmi špatné roky.

3 0
možnosti
TB
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon