Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můžete být s tím přítelem A konkrétní? Jeví se mi to jako nesmysl. Dluží 30 tisíc, následně se dluh vymáhá s úroky, pokutama, atd., což dohromady činí 216 tisíc. Budiž, neznám podrobnosti, nehodlám rozporovat, čistě teoreticky je to možné.

Ale nepřijde Vám nelogické, že nakonec zaplatí 300 tisíc, tj. 84 tisíc navrch (proč? když celková dlužná částka je 216 tisíc) a nakonec z toho je dluh přes milion???

Buď si vymýšlí Váš přítel nebo Vy.

0 0
možnosti

J25a55n 94H43u22r40k85a

8. 12. 2014 19:59

nevymýšlí máme x tisíc mnohem horších kauz a u věcí vyloučení z exekuce (uznat na základě dokladů u exekuce vyloučení...na to rovnou zapomeňte ...jde o soudní poplatky, úkon termín a ovládnutí cizího majetku ) nepomohou  ani faktury na jméno ani platební karta ani svědci...u nemovitostí ještě jiné zlodějny exekutorů ...máte dům a je váš? to se tedy mýlíte jestli se exekutor bude domnívat....

1 0
možnosti
Foto

Především je třeba odstranit legální lichvu.

5 0
možnosti

Spíš by se mělo pracovat s finanční gramotností obyvatelstva, protože nelze zákonem postihnout všechny možnosti, jak vás obrat o peníze a když jim nerozumíte, vždycky si na vás najdou nějakou kličku (skryté poplatky, refinance úvěrů,...)

0 0
možnosti

Dluhy se musí platit, ne že ne. Nezaplatil jsem pokutu 1000 CZK a stála mne 11.853 CZK. Přitom to nebyla pokuta za třeba rychlou jízdu, ale fakt pokuta (ŽÚ) o které jsem nevěděl a vědět ani nemohl!!! Odstěhoval jsem se a dostal pokutu 1000 CZK za to, že nemám provozovnu tam, kde uvádím! Přitom živnost jsem zrušil přímo na OÚ v roce 1998!!!! Osobně. Záznam o tom nenašli. Exekutor neměl žádný problém mne najít (jsem v pracovním poměru u jedné firmy už 12 let) takže podle registru a rodného čísla to měl na jeden úkon hotové. Zaplatil jsem najednou. Exekuce byla nějakých 5.500 CZK. pak si naúčtoval 5.853 CZK jako další náklady. No a to mi tedy normální vůbec nepřijde. Jak říkám, neměl se mnou žádnou práci a "měl mne hned". Takže asi platím i za ty, ze kterých nevyrazil nic. Zaplatil jsem a jdu se soudit, uvidím, jak to dopadne :-) No asi blbě, ale nevadí, že jsem bit, hlavně když se peru :-)

5 0
možnosti

Pane Polanecký, výš první příběh má velkou slabinu. A to je přesnější popis událostí, kdy váš přítel přestal platit, a dále dolehly na něj další platby atd. Neznám podmínky té proslulé banky, ale to v ustanoveních není napsáno, co se stane, když přestane platit? A to s tím člověk nepočítá (nemoc, vyhazov z práce) a jde do absolutního rizika? Dobré by také bylo vědět, na co si půjčil těch původních 40 táců, doufám že ne na dovolenou anebo na počítač na hry. Pokud neuvedete podrobnosti, je to nevěrohodné. Shrnuji: mám tyto otázky proto, protože mám kolem sebe 3 ! velmi slušné lidi, kteří měli problémy s dětmi - nikdy nepřiznali celou pravdu (např. 34letý klacek jezdil zadarmo v metru a pak zahazoval upomínky, no a ze tří pokut bylo naráz více jak 70 tisíc).

2 0
možnosti

Z využívání zákona o exekucích mají mnozí zákonodárci osobní prospěch ve formě zainteresovaných příbuzných a kamarádů. Proto je tak obtížné tento absurdní stav změnit do normálního spravedlivého vymáhání dluhů

11 0
možnosti

A14n46n86a 59V75e56s71e31l48á

6. 12. 2014 22:47

Stát je taky lichvář . Za to, že nemáte zaplacené ZP a SP zaplatíte ročně 30 %. VZP se ozývá i po 9 letech a vymáhá svoje dluhy těsně před koncem doby.

12 0
možnosti

Současná exekutorská praxe je státem podporovaný gangsterismus. Jak jinak si vysvětlit, že dluh ve výši 30.000 s pomocí exekutorů naroste na víc než JEDEN MILION??? Za to lze poděkovat panu Pospíšilovi a dalším jeho kamarádům, kteří zákon o exekucích prosadili. V tomto bodě máme jeden z nejhorších zákonů v Evropě.

11 0
možnosti

Třeba švagr z USA se podivoval, že po exekuci nezbyde dotyčnému ani jedno auto.  Čím má jezdit, jak má žít?

4 0
možnosti
Foto

Současné zákony mají na svědomí soudruzi posl(r)anci z předchozích volebních období ruku v ruce vaši (doufám, že už bývalí) oblíbenci z ODS společně s ČSSD... Vámi popisované případy se datují už od dob, kdy jste tady ty darmošlapy tak tvrdě hájil! Nyní jste tedy (konečně) prohlédl! Alelujah!

11 0
možnosti
Foto

zapomněl jste na TOPkaře - většinou přeběhli z jiných zasloužilých stran, včetně taktéž opomenuté KDU-ČSL

1 0
možnosti

D12a66v98i14d 82E92v75a40n

6. 12. 2014 18:01

Proč se pan Polanecký bojí říct, že si jeho kamarád půjčil 40 tisíc od GE Money bank mi je záhadou, nicméně je pravda, že současná vláda, která si dala cíl zatočit se soukromými exekutory, s obchody s dluhy a vůbec s obchodem s chudobou, zůstáva jenom u slov a místo toho řeší svoje platy.Rv

14 0
možnosti

no protože je to banda hovad,která má jedinou snahu-zabezpečit sebe a své příbuzné po celé volební období,nebo´t kde je záruka,že tam budou u koryta ještě za další 4 roky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon