Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Alessandro9

15. 7. 2010 10:49
Naprostý souhlas

Vážený pane autore.

Naprostý souhlas, přesně toto jsem měl na mysli!!!!!! Díky R^

0 0
možnosti
JR

reichel.blog.iDNES.cz

15. 7. 2010 10:47
Karma UP

Proč? Mě se tu líbí! Ukažte mi zemi na světě, kde je všechno perfektní... ;) Není taková. A přátele si můžeme vybírat každej, takže ono to nakonec s těma lidma kolem Vás není tak hrozný... :)

0 0
možnosti
H

hbo

15. 7. 2010 10:40
dnešní svět je takový

Ať je to tak či tak-je pravda,že hodně zla v lidech vyvolávají bulvární média a peníze z toho obdržené. Vždyť vezměte to jak se chovají někteří politici. Negace je prošpikovaná ve všech médiích-dobré věci nudí ??? A počasí je stejně přihlouplé -jednu dobu prší a prší a pak si klidně slunce svítí jak pominuté - a vyznejte se v tom! Příspěvek bych řekl,že je dobrý -nic není ideální. Darině nezávidím - potáhne se to s ní hodně dlouho.Všem zúčastněným přeji Klid v duši..............

0 0
možnosti
JJ

typeonegatigve

15. 7. 2010 10:36
Dara má

teď těžkou pozici. Ikdyž policie prokáže, že za to nemůže, stejně si lidi budou myslet, že je to podmázlé.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

15. 7. 2010 10:39
Re: Dara má

A čím to bude, když už to tak dopadne?

0 0
možnosti
SO

skeptický optimista

15. 7. 2010 10:31
Dara Rolins

Nevím jak k nehodě došlo ani mě to nezajímá. Ať to vyšetří policie. Nesouhlasím ale s tvrzením, že Dara Rolins je úspěšný člověk. Úspěch se nedá měřit tím kolik kdo momentálně vydělává, ale tím, co po člověku zůstane. DR je zpěvačka. To co po ní v této chvíli v této branži zůstává, těžko může být označeno za úspěch. To že dokáže vydělat na svém mediálním obrazu celebrity na tom nic nemění. Dnes se dá vydělat spousta peněz poměrně snadno a člověk k tomu nemusí ani nic moc umět.

0 0
možnosti
JJ

typeonegatigve

15. 7. 2010 10:35
Re: Dara Rolins

Ale prosím vás, o to tady přece nejde. Nevím proč to řešíte.

0 0
možnosti
L

laduk

15. 7. 2010 10:31
hm..

Zvonky šťastia jezdí jako to prase a sama to přiznává (možná se s tím i chlubí, teď už asi jenom neveřejně), takže podobná nehoda byla docela pravděpodobná i když stát se nemusela. No a teď se stala. Neříkejte lidem, kterým vadí nebezpeční řidiči a kteří nevěří na fér hru vyšetřovatelů, že jsou závistiví. Dost možná měl dotyčný smůlu, že se mu nepodařilo navázat s D.R. ten takzvaný oční kontakt, protože zrovna psala esemesku a protože byl zvyklý na nějaké okresce na spolupráci s ostatními řidiči tak jel jako vždycky a vyhnul se nějaké díře s tím, že ostatní uhnou na kraj nebo lehce přibrzdí. Ovšem v protisměru byla D.R.

0 0
možnosti
IH

avlida

15. 7. 2010 10:30
A kde vzal autor článku

informaci o tom, že motocyklista se vyhýbal zrovna do protisměru, že objížděl cyklistu? On je mrtvý a svědkové si teď mohou vymyslet cokoliv. Nejsem na ničí straně, ale ze zkušeností, co se děje v naší republice v trestání hříšníků, zvláště celebrit a pracháčů, to mám jasno. Vidím to jen u nás ve městě. Např. mladý řidič silným autem srazil cyklistu a místo, aby mu pomohl, tak nejdřív volal papínkovi, ať zavolá právníkovi a známému na policii. A takových příkladů by se v rebublice našly spousty.

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

15. 7. 2010 11:41
Re: A kde vzal autor článku

Takhle to zaznamenala PČR na místě nehody. Předpokládám, že z polohy vozu, motocyklů, střepů a zraněného nebylo těžké zjistit, na které straně vozovky k nehodě došlo. Ale souhlasím - jediné správné řešení je počkat na uzavření vyšetřování, vše ostatní jsou čiré spekulace.

0 0
možnosti
Z

zumostl

15. 7. 2010 10:27
Pěkný článek

Konečně férově napsaný článek. R^Lidi už se v tom nepatlejte a nechte to na policii.

0 0
možnosti
JK

qitto

15. 7. 2010 10:22
zaměťte si na svém prahu

Vážený pane Polanecký, málokdy reaguji na blogery. Avšak váš příspěvek mne nutí udělat jednu z těch mála vyjimek.

Nejsem ve vámi zmíněné kauze ani na jedné straně, mám  o té minimum informací abych si byl schopen udělat k něčemu stojící názor. Ale proč reaguji? Přestože plísníte diskutery, kteří májí dle vašeho soudu hloupé a závistivé názory, tímto blogem jste jistojistě vstoupil do stejné místnosti. Cožpak věta, cit. :"Skoro mám až takový pocit, jako by rodina po zemřelém mopedistovi očekávala nějakou finanční částku bez ohledu na to, na čí straně leží vina.", není ze stejného soudku?!? Já zas "mám skoro až takový pocit", že vám leží v žaludku lidé co mají jiný pohled na věc než vy. A nebo se mýlím a vy jste o případě podstatně lépe obeznámen než zbytek české populace?

0 0
možnosti
AP

Alekks dostal banana

15. 7. 2010 10:28
Re: zaměťte si na svém prahu

tady bych se ho zastal. já jsem z pozůstalých měl úplně stejný pocit. žádný pláč nad zemřelým, pouze útoky na rolinsovou. takhle se milující rodina nechová.

0 0
možnosti
AP

Alekks dostal banana

15. 7. 2010 10:19
z článku mám rozporuplný pocit

začněme s tím, s čím souhlasím. i já jsem si všiml reakce pozůstalých a bylo mi z ní špatně. vdova po motocyklistovi pět minut vykládala do kamery o rolinsový, ale ani jednou o svém mrtvém manželovi. stejně tak jsem získal pocit, že by z toho rodina ráda vytřískala nějaké peníze.

článek, který o tom informoval i část diskuze pod ním jsem četl a naopak mě velmi překvapilo, že výrazně větší část diskutujících se automaticky nevrhla na rolinsovou, jako na jednoduchý cíl. samozřejmě se objevili ubožáci, které tepe pan polanecký ve svém článku, ale ti se objeví vždy a všude a není to specifikum jen čechů. mám dojem, že článek je jen účelová honba za karmou, ale ode mě ji pane polanecký nedostanete.

0 0
možnosti
RP

R.Pal

15. 7. 2010 23:27
Re: reakce na vas rozporuplný pocit

Reakce pozůstalých je taková jaká je. Je to bezprostřední, člověk nepřemýšlí. A hlavně je  nas.rán, jako nikdy jindy. To je naprosto přirozené, vy byste na tom byl podobně. 

Otázkou je, jaká ta reakce bude za měsíc (a dál) po expertíze PČR.

To že hovořila nějakých 5 minut o DR je tudíž nepodstatné jak cyp. Berte v potaz 1 zásadní věc, média potřebují senzaci (jak někdo slavný udělá jakýkoli průser) a pak to prodávají takovým těm šaškům, co čtou Blesk, Aha, Rytmus hnoje, a podobné nesmysly. O to celé to je. Poptávka, nabídka. 

Proto to Prima schválně sestříhala, podala divákům čistě jenom tu zlost p. pozůstalé.

JInak souhlas, na karmu tento článek není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon