Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Semper_TD

5. 8. 2010 22:16
jednoznačně kladní hrdinové jsou jen v comiksech

a "kontroverzní" je vlastně každý z nás.

0 0
možnosti
K

kaktusak

5. 8. 2010 22:02
Vůbec nepřekvapuje, že dnešní režim oslavuje vrahy

a lupiče. Ale je to odporné.

0 0
možnosti
SG

strycek-Joe GmbH

5. 8. 2010 22:32
Re: Vůbec nepřekvapuje, že dnešní režim oslavuje vrahy

ano, máte pravdu, avšak propagandisté režimu v médiích, jakož i pan Nečas to trochu popletli - pan Paumer byl pouze zloděj, nikoho nezabil a tomu zasahujícímu hasiči ani nevystřelil oko.

0 0
možnosti
K

Kozel_

5. 8. 2010 21:44
Článek sám vyvolal hysterické reakce bolševiků

v této diskusi. Jen bych podotkl jedno. Pokud o Mašínech a Paumerovi informovaly komunistické úřady, tak tam bylo plno lží a kousek pravdy, i zde se překrucovalo. Takže jak to skutečně bylo je otázka.

Mašínové pro mě nejsou jednoznačnými hrdiny, takže jejich verze je sice důvěryhodnější než bolševická, ale ne stoprocentně spolehlivá. Tj. je tu moc povyku kvůli něčemu, o čem se zas tolik neví. Počínali si jak partyzání za doby nacismu. Bolševika se snažil vsugerovat, že proti nacismu takto bojovat byla ctnost, ale proti bolševickým grázlům a zločincům, co tu vládli pod taktovkou ruských poradců, to se prý bojovat nesmělo. I když vlastně ti bošlevici zpochybnovali i atentát na Heydricha, správný byl jen odboj komunistický, vše ostatní špatně.

Proč ta hysterie pro pár mrtvých bolševiků. Oni sami popravili a pozavírali daleko víc, nejen slušných lidí, ale i komunistů. Ale krdo přisluhoval, tak zpravidla moc život neriskoval, toto byla výjimka.

0 0
možnosti
PS

Petr-007

5. 8. 2010 21:37
Trochu paušalizujete z levicovými kruhy

Otázka pohledu na odbojovou činnost Mašínů není otázkou pravicové nebo levicové orientace. Jasně komunisté v drtivé většině považují bratry Mašíny za vrahy, jenže levice nejsou jen komunisté, Mezi mými známými je několik "levičáků", kteří je mají za hrdiny a dost voličů ODS, kteří Mašínům nemůžou přijít na jméno.

0 0
možnosti
H

holcman

5. 8. 2010 21:07
V něčem máš pravdu

Je to hystéria. Hlavně že se nenechali picnout sami.

Kdyby to Milan Paumerůj teďka všecko sledoval, tak ho z toho asi klepne. Byl to borec.

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

5. 8. 2010 20:27
Ano, stejne

Ano, stejne demagogicky je mozne take branit napr. zkorumpovane uredniky. Vykonavaji prece vsem prospesnou cinnost na statnim urade za mizerny peniz, takze kdyz za prislusne vsimne udeli 20milionovou zakazku - dle vasi logiky je vse v poradku. Na zvraceni. RvRvRv

0 0
možnosti
C

chose.cyrany

5. 8. 2010 19:42
Zmatené.

Tito pánové prostě rádi mordovali . To je vše. Jako v rodokapsech , které louskali.

0 0
možnosti
D

duet66

5. 8. 2010 20:17
Re: Zmatené.

R^

0 0
možnosti
RN

rene1879

5. 8. 2010 19:41
Vy zase bijete černochy...

Pro Mašíny se argumentuje způsobem, jako byl ten prastarý vtip: Husák na dotaz o porušování občanských práv v ČSSR říká: " vy zase bijete černochy"....Proboha na posuzování vražd Mašínů přece nemá vliv jaký byl režim! Dokonce ani v nacistickém Německu žádný Němec nezabíjel policajty a nepřepadával "z politických důvodů" pokladníky s výplatami! Když už se srovnává režim u nás s nacistickým tak si představte,  že by na Merkelové někdo chtěl, aby vyznamenala člověka, který přepadl za Hitlera pokladníka a zabil ho! Vysmála by se mu! Jak dotyčný prokáže, že loupežná vražda byla politická? Za peníze ukradené Mašínovci byl m.j. zakoupen gauč (odbojový?)  a jiné "odbojářské" potřeby. Takže žádná hysterie! Nikde na světě!! nebyli uznáni v jakémkoliv režimu za odbojáře ti, kteří páchali loupežné vraždy na obyčejných lidech nebo zabíjeli řadové policajty.  Nedá se srovnávat s válkou proti okupačním armádám. Oni zabíjeli své spoluobčany. Policajt a pokladník jsou normální povolání, žádní papaláši.

0 0
možnosti
RN

rene1879

5. 8. 2010 19:45
ještě poznámka

Ani jediný z politiků levice neschvaluje a neomlouvá justiční vraždu Horákové. Naproti tomu politici pravice oslavují lidi, kteří dokázali podříznout svázaného člověka. Jsem rád, že patřím mezi slušné, k levici...

0 0
možnosti
JH

ExPat

5. 8. 2010 19:33
No konecne

Konecne nekdo napsal analyzu kde zdravy rozum prevladl nad emocemi. Vynikajici, vyvazeny prispevek se kterym se da pouze souhlasit.

Dekuji.

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

5. 8. 2010 20:29
Re: No konecne

Jestli vam to pripada jako produkt zdraveho rozumu, tak doporucuji zajit k psychiatrovi na vysetreni. Rv

0 0
možnosti
I

INU

5. 8. 2010 19:29
Bolševikům se Mašínové líbit nebudou,

já podotýkám nejen jim!Povězte mi prosím,jak bojovali proti komunistickému zlořádu,mimo těch vražd!?Co udělali záslužného,aby umlčeli,či ochromili nadvládu komunismu?Jak a včem pokračovali v boji proti komunismu,když se jim podařilo se prostřílet do západního Berlína?;-(

0 0
možnosti
RP

R.Pal

5. 8. 2010 20:07
Re: Bolševikům se Mašínové líbit nebudou,

Bojovali proti komunismu v Korejské válce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon