Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mp8

26. 11. 2010 8:25
Hlavně že vás hřeje u srce že odsoudili neviiného člověka

Ze záznamu je vidět, že někdo byl rychlejší než pan Lacina. Na pana Lacinu blikal v rychlém pruhu. Pan Lacina si řekl, šlápnu na plyn a uhnu se tak, že se zařadím do pomalješího pruhu před řidičku mazdy. Jenže řidičce mazdy ego nedalo a šlápla na plyn také. Jenže pan Lacina jí měl o půl délky auta za sebou tedy v mrtvém úhlu a mohl si myslet že řidička mazdy je až to druhé auto. Ve zpětném zrcátku jí neviděl a ze předního okna jí také vidět nemohl. Tak se zařadil do pomalejšího pruhu a řidičku trefil svým kufrem. To jí ztrhlo řízení a odlétla. Stejná síla všek musela působit i na kufr superba z druhé strany. Prostě kufr superba tato síla podtrhla a nasměrovala ke krajnici. Bylo to ve vysoké rychlosti a milisekundy. Takže na kameře, která udělá 2 snímky za sekundu to vypadá že řidič manévr udělal rychle a že pokračoval až ke krajnici. Žádný zdvyžený prostředníček v rychlosti 130km/h na záznamu není. To je tvrzení proto tvrzení a za to snad nikdo nikoho dosoudit za úmysl nemůže.

0 0
možnosti
SPTZ

Si0 po třetím zákazu

26. 11. 2010 8:31
Re: Hlavně že vás hřeje u srce že odsoudili neviiného člověka

Pan Lacina měl především ignorovat toho, co jel za ním, v žádné stresové situaci nebyl a ti za ním by si prostě počkali. Za další měl povinnost neohrozit řidiče v pruhu, kam přejížděl, takže se měl přesvědčit, že tam nikdo takový není. Času na to měl dost, nemusel řešit žádnou kritickou dopravní situaci.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

26. 11. 2010 8:20
Mantra psychotestů

které jsou na víte co. Schválně, jak by asi zvládl psychotesty Lacina? Hádejte, můžete 2x.

0 0
možnosti
MH

HrubesaMares

26. 11. 2010 9:15
Re: Mantra psychotestů

zvladal by to v pohode, do momentu, nez by ho v modelove situaci na trenazeru zbrzdila nejaka Mazda...potom by projektor letel z okna ;-D

0 0
možnosti
MD

daadyy

26. 11. 2010 8:19
jsem v šoku

Poprvé článek od autora ve kterém není zmínka o Paroubkovi a socanech?!8-o A dokonce bych mohl s panem Polaneckým i souhlasit! Neuvěřitelné ;-D

0 0
možnosti
SS

sergio

26. 11. 2010 8:50
Re: jsem v šoku

a je to škoda,pač sockomanči patří transferem poslat do KLDR,tam teď budou potřebovat každou ruku.Na barikády soudruzi.;-D

0 0
možnosti
PL

Karotak

26. 11. 2010 8:02
Policie... :(

Osobne nesouhlasim s tim, ze pomuzou psychotesty a skoleni a .....

Reknu to jinak, predstavte si mesto za prvni republiky, policajt byl na kazdym rohu, kazdy se s nim pomalu znal a vsichni byli vice mene v pohode .... Dnes o policajta clovek nezakopne, nechci policejni stat, ale kdyz chybi tresty, a vyssi autorita, tak se lide chovaji jak chteji .... za volantem je kazdej "KING" a nikomu nic nehrozi, nikdo si na nikom nic neveme.

Dalsi pr. kdyz je oblast kde casto meri, tak i kdyz tam policie neni, tak vetsina neriskuje rychlou jizdu ... nahoda je blbec, ale kdyz na D1 potkam policajta 1x za pul roku, nebo pri nejake monstr akci, tak to ma vetsina ridicu v pazi a kazdej se chova, ze je na te silnici sam.

Navrhuji at je policie vice aktivni, vice se venuje tomu co se deje na pozemnich komunikacich a nevyhazuje prachy za reklamni spoty a osvetu, kdyz pak o policajta clovek nezakopne !!

0 0
možnosti
VK

Fiter

26. 11. 2010 8:19
Re: Policie... :(

Srovnávat provoz za I.republiky s dneškem může jen totální trotl.

0 0
možnosti
GO

DISK

26. 11. 2010 7:44
Myslím, že důvody jsou mnohem...

..hlubší. Po mnoha letech vštěpování je u nás každý odborníkem na všechno, tedy nejlépe i každý řidič odborníkem na pravidla silničního provozu. Tohle hobíkovství pak vede k tomu, že se kdekdo cítí také povinován ostatní účastníky patřičně vychovávat a jak jsou lidé různí, někdo kroutí hlavou, někdo jde vykládat, jiný si spravedlnost představuje jako výkon železnou tyčí.

 Dopravní policie, jako autorita v provozu by měla zamakat na své pověsti a řidiči jezdit podle pravidel. Nic více, nic méně.

 A na závěr snad historku z NYC. Jeli jsme taxíkem v odpolední špičce po ulici, která měla 3 pruhy v každém směru oddělené pouze vodorovnými čarami . Protože jela většina aut v našem směru, provoz v protisměru byl minimální. V našem pruhu (nejlevějším v daném směru) došlo k nehodě. Myslíte, že někoho napadlo přejet plnou čáru rozdělující směry? Nikoliv - všichni vyčkali, až se přiblíží k překážce a půstí je řidiči z ostatních pruhů. Protisměr byl prázdný.

0 0
možnosti
PL

Karotak

26. 11. 2010 8:06
Re: Myslím, že důvody jsou mnohem...

ono je zajimavy jak vsude v cizine funguje zip, ale u nas je zip o tom, ze se nekdo pripojuje hned na zacatku aby se tam dostal a na konci zase nekdo jede stylem: Proc te mam ja poustet????:-(

0 0
možnosti
PH

picky

26. 11. 2010 7:25
No, jedním z faktorů bude i to,

že silniční síť je kapacitně přetížená vzhledem k narůstajícímu počtu automobilů, že stát nebuduje v dostatečném množství kapacitu silnic, a když už, tak ceny jsou předražené a kvalita podřadná. Neustálé uzavírky, objížďky několikrát do roka na stejné trase, rozrůstání průmyslových zón podél hlavních silničních tahů, nových benzinek, kde je rychlost omezena na 50 či méně, s tím související připojovací a odbočovací pruhy, uazvírky, úseků, které běžně trvají i dva roky a nikde se po 15:00 a o víkendu nic neděje, ..... Že na dálnici u každé Horní-Dolní budujeme sjezdy a nájezdy, že zelení bezmozkové účinně brání budování dálnic či obchvatů měst, .... Platíme do té naší státní kasy čím dál víc, ale většina se prošustruje a pak vám přijde složenka, viď bratře Kalousku!

0 0
možnosti
AK

Tonda Brno

26. 11. 2010 7:54
Re: No, jedním z faktorů bude i to,

A co to má společnýho s agesivitou řidičů?

To jako, když je ucpaná nebo uzavřená nějaká silnice, tak je potřeba jít někoho zmlátit? 

0 0
možnosti
EV1

E.M.R. verze 1.3

26. 11. 2010 6:19
Může za to Paroubek, protože

shodil vládu uprostřed předsednictví, Rudo ! :-P

Tímto zase přijdu o 1 život, ale neodpustím si to !;-D

0 0
možnosti
J

josef.szdimera

26. 11. 2010 4:56
A kde je Paroubek ?

0 0
možnosti

pilinazlenina

26. 11. 2010 1:15
není se čemu divit

Státní aparát dělá vše proti plynulosti automobilové dopravy. Snižuje se propustnost silnic ve prospěch monopolních státem dotovaných MHD. Pod záminkou bezpečnosti se zavádí nová omezení s jediným cílem vybrat s co nejmenším úsilím co nejvíce na pokutách. Do toho všeho mediální masáž o zlých silničních "pirátech". Řidiči jsou jako štvaná zvěř.

Za tohoto stavu bude projevů agresivity stále narůstat.

0 0
možnosti
PL

Karotak

26. 11. 2010 8:09
Re: není se čemu divit

v otazce MHD je to tak ze preprava MHD je kapacitne daleko vetsi, nez autem a mnohdy autem jezdi 1-2lidi. Pro me sto z pohledu ovzdusi, a celkove dopravy je lepsi MHD

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon