Diskuse

Boj tety Heleny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

obluda.xxxl

21. 6. 2011 21:20
Mno, myslím si tomto článku své a nedá se to zde ventilovat

veřejně. Každý má svůj názor, já se domnívám, že velkou část ostudy si paní H. dělá sama, respektive ji vyrábí její odborný poradce pan M. Chápu však, že když bývalé noviny psaly oslavné články, byla to jistě příjemnější doba...:-/

0 0
možnosti
LP

Lukáš Pecha

21. 6. 2011 21:10
Nejde o Helenu, ale o spravedlnost.

Stačí se začíst na podobné téma o Heleně Vondráčkové a hned spousta urážek, špíny a osočování. Copak všichni ti co ji tak odsuzují, znají důvody jejího jednání. Jistě že ne! Prostě si jen tak "kopnout" a zanadávat, vylít si zlost a je jím šumafuk proč to dělají. Není v tom žádná racionalita, jenom snad závist a pokřivený charakter.

0 0
možnosti
MK

2mmmm_2

21. 6. 2011 21:10
Takže:

karma - asi druhá za několik let...mimochodem pane P. s tou Cher, jednou z největších plastik současnosti, máte také pravdu.R^

0 0
možnosti
KK

Santa1

21. 6. 2011 20:59
Nikdy bych tomu nevěřil,

ale dal jsem vám karmu. Bohužel, pseudomediální žumpa se postarala o to, že 99,9% lidí netuší, co je podstatou žaloby. Pokud by Helena vyhrála, snad by naše poslance někdo donutil napsat zákon, že zveřejňovat vylhané pomluvy se beztrestně nesmí ani v demokracii.

0 0
možnosti
ZJ

annalucie

22. 6. 2011 0:01
Re: Nikdy bych tomu nevěřil,

santa 1 =MM

0 0
možnosti
MV

Miroslav Václavek

21. 6. 2011 20:47
Polanecký lepší než Jakeš

Dosud jsem si myslel, že míru blábolů v nichž vynikali komunisté není možné už nikdy žádným způsobem předehnat. Ovšem Polanecký mě vyvedl z omylu :-)

0 0
možnosti
PC

pivovarský chasník

21. 6. 2011 19:57
Boj tety Heleny

je dosti podobný boji strýce Rudy. Hlavně nesmí býti smutno......

3 0
možnosti
K

Kanálka

21. 6. 2011 19:40
Moje teta to není

Teta Helena, nebo spíš neteř Helena, když tak skvěle vypadá ;-D, sklízí jen to, co zasela, resp. co zasel její manžel. To že je furt v TV, neustálé rozhovory a reportáže, výjevy z jejich bohatého života, Top Star snad s nimi uzavřelou trvalou smlouvu, kdo to má snášet? Podle mě prostě Helenka už leze všem krkem. Pan Michal evidentně ctí heslo "o kom se nepíše, jako by byl mrtvý", ovšem podle přemíry zviditelňování mě jímá podezření, zda už teta náhodou nezemřela.

0 0
možnosti
K-AMPN

Kubrt - admin mi pije nálev

21. 6. 2011 20:30
Re: Moje teta to není

tak pokud hltáte Top Star, tak se nedivte ...... Vo vo vo tom to je .....:-) Nadávat, že TopStar se i jim věnuje je docela z podstaty mimo mísu .... když je to TopStar

0 0
možnosti
L

LawAndOrder

21. 6. 2011 19:28
jejda to ale pravni nesmysl

Me by jen zajimalo kde autor clanku cerpal informace tykajici se zpusobu nahrady skody v US. At to bylo kdekoliv doporucila bych mu priste cerpat z jineho zdroje. US ma tzv. tort system, ktery CR stejne jako dalsi civil law countries nemaji.  JInak pani Vondrackove doporucuji vymenit pravni tym. Sama nema pravni vzdelani a proto nemuze spravne posoudit zda-li nektere jeji zaloby nejsou neopodstatnene.

0 0
možnosti
T

Tryskoprd

21. 6. 2011 19:15
Teď už snad tu "píp"

nebude hrát nikdo.

0 0
možnosti
M

mmaaxxxoo

21. 6. 2011 19:11
.

Paní V.H. rozumím. Proč na jiných rádiích se její písničky hrají několikrát denně. Bez sebemenších problémů. Dokonce i písničky na přání od V.H. se hrají. Čili soukromá rádia s produkcí V.H. nemají sebemenší problém.

Ovšem pozor. Je tady veřejnoprávní rádio, názvem Český Rozhlas a tam písničky V.H. jsou tabu. Proč? Proč se tam nehrají? Přestože se tam hrají neskutečné sr...čky. Já jsem posluchač, rocker, poslouchám převážně radio BEAT, přesto mám i v oblibě starší písničky paní V.H, přejdi Jordán, hnízda ptačí, říkej dál, pátá a další . Proč je nehrají? Jediné co mne napadá, je soudní spor vůči národní světici Kubišové. Ta se pasovala do role mučednice a V.H. byla pasována do role nejhoršího lidského odpadu. Č.R. se vložil do role arbitra, do sakra špatné role. Jedné nadržuje a druhou ponižuje. To je špatně, veřejnoprávní rozhlase.!!

0 0
možnosti
K-AMPN

Kubrt - admin mi pije nálev

21. 6. 2011 20:25
Re: .

I v ČRo ji hrají, jenom ne na Radiožurnálu. Ovšem ČRo není pouze Radiožurnál ..... Já vůbec nechápu, o co jde.Posluchač, který ji má v oblibě, si pustí její desku a když nemůže, tak si ladí stanici, která HV hraje. Je naprosto na hlavu určovat stanici, co má  nebo nemá hrát. Mohu kdykoliv přeladit. Případně přes internet Radio Vodopád na ABradio.cz a můžete chrochtat blahem nonstop 

Co se týče veřejnoprávních medií - v této podobě oboje zrušit ....... Já ČRo též neposlouchám a taky se nedomůžu, že mi nikdo nevrátí výpalné. Nakonec by MM snad chtěl, aby se uzákonila povinnost vysílat skladby Vondráčkové, ne ?   

Co se týče sporu s Kubišovou, tam šlo hlavně o to, jaké rito si z toho chtěl udělat Michal v čase a zavázat přitom Kubišovou  Neckářem smlouvami, že by pomalu zpívali až do smrti a o holi ..... Já s Kubišové nedivím, že do toho za takových podmínek nešla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon