Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P63e85t79r 22N24o98v12á98k

22. 8. 2013 9:15

zajimavy pohled:

Intervence 21. srpen 1968 ve vzpomínkách polských důstojníků 8-o R^

-

http://jaknatoo.blogspot.co.uk/2013/08/intervence-21-srpen-1968-ve-vzpominkach.html

0 0
možnosti

byla to zhovadilost o tom zadna -- jen si dovolim pripomenout, jak by to asi dopadlo, kdyby nikdo ty dokumenty nepodepsal ... nemyslim tim zvaci dopis - to nema vubec zadnou omluvu, ale potom kdyz jsme museli sklonit hlavy ... vse jen dusledek studene valky zapad nam sice drzel palce ale to bylo vsechno, nakonec uznal, ze Ceskoslovensko patri do mocenskych zajmu SSSR a tak i tuto okupaci proste odkyvali a jelo se dal. Dnes uz je marne brecet nad rozlitym mlikem. Uz se stalo a nic se na tom nezmeni. A k cemu mi je dobre, ze se dozvidam kdo byl smejd, vzdyt to ja vim.. i kdyz jsem byl v onom roce patnactilety - pamatuji se. Zrovna tak se pamatuji jak se lidi k sobe chovali - ne jako dnes kdy se dohaduji jestli je nekdo komunista nebo neni, jestli ma ten ci onen nazor, protoze chteli aby se tahle zeme dostala dopredu a ze jinak nezli spolupraci to nepujde. Nebyli k sobe lhostejni, neschovavali se za vysoke ploty, hovorili spolu. Lidi tehdy tahli za jeden provaz - skladali zlatou sbirku, pamatuji jak stare babicky davaly retizky ci nausnice, kam se to podelo vim buh .. stejne tak si pamatuji jak nam bylo vraceno osmnact a pul tuny zlata a zlatych minci obrovske historicke hodnoty to byla sedmdesata leta ... kde tohle skoncilo? To nejspis taky nikdo nevi .. to zlato tady bylo jeste po revoluci ....a potom....?! Pred petactyriceti lety byl zaslapnut zajimavy experiment,nikdo nemuze rici jak by dopadl, ale vetsina lidi tomu fandila a snazila se... revoluce a jednani lidi po r. 89 je nesrovnatelne, hlavne tim, ze se na zebricek hodnot implantovaly penize a majetky! Ostatne vime jak to tady slo tech dvacet let, rozkradani ve velkem... zakony vzdy pokulhavaly za postupnym rozebiranim zeme...takze i dnes se mnoho lidi dockalo ztraty svych iluzi o necem lepsim co si prali....

2 2
možnosti

Tak si to dnes připomenem, popijem a koho hodíme do uren? Mě už je to jedno, já byl s mojí mámou "odsunut" do JAR v roce 1969. Zamyslete se Češi. Já poznal Mandelův rasismus, za který dostal Nobelovu cenu, poznal jsem jeho bývalou ženu Vinie, která upalovala bělochy tím, že jim okolo krku hodila duši politou benzínem. Tenkrát to nebyl rasismus, nýbrž boj za svobodu, boj proti apartheidu. Já nevím, celou tu dobu mám český pas, ale za celou tu dobu mi udělali radost jen sportovci. Asi nadešel čas požádat si o jiné občanství a přijet do vlastní země jen jako turista s cizím pasem. Věřte mi, mládí jsem prožil na severu Čech, Předlice, Trmice, a jestli někdo zná Roudníky u Chabařovic, tak tam jsem se narodil. Držím vám palce, hrajani.

1 0
možnosti

ja jsem procestoval nekolik zemi a verte mi, ze bych nikdy jinde nezustal a vzdy se rad vracim domu, protoze tady mam koreny. Lidi jsou ruzni dobri i spatni, ale to funguje po celem svete a cesi nejsou vyjimkou...

1 1
možnosti

Těžko může být řeč o vlastizradě, když v ústavě tehdy bylo řečeno, že komunismus budujeme v součinnosti s ostatními bratrskými zeměmi. Oni si to hoši po Maďarsku pojistili.

2 5
možnosti

Ty jména zrádců , které uvádíte, pane Polanecký byly veřejně známy a čteny i v rozhlase již v oněch srpnových dnech 1968. Tak že pro lidi, kteří byli jen nepatrně v obraze tyto osoby nepředstavovaly žádné velké překvapení.

2 1
možnosti

V tomto se shodujeme[>-]

1 0
možnosti

Vlastizrádci ze srpna 1968 zasloužili potrestání, stejně jako vlastizrádci z roku 1992, kteří rozdělili Československo, aniž by je zajímal názor většiny obyvatel.

2 6
možnosti

T79o92m73á32š 11M75a93l94ý

21. 8. 2013 12:49

Nelze tyto dvě události srovnávat. Ať už je to jak chce, tehdy si vybrali Slováci Mečiara a jeho program. Byli to Slováci, kdo  tak lpěl na své identitě. Rochod byl tím nejlepším, co  se v dané situaci dalo dělat. A jeho poklidnost může být příkladem jiným státům. Na Balkáně, konkrétně v bývalé Jugoslávii to tak nebylo.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon