Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímalo by mně zda to spojení neexistovalo už před filmem a autor jej jen zviditelnil, mám takový dojem, že již po zhlédnutí filmu mně nezaujala tato hláška jako taková ale jako výsledek překladu z rumunštiny.:-)

1 0
možnosti

I30v66o 12Ž81á51č56e97k

3. 10. 2013 13:36

Já jsem si naprosto jistý tím, že jsem tuto hlášku znal už z dřívějška. A já si bývám máločím naprosto jistý.

3 0
možnosti
Foto

Naprosto s autorem článku souhlasím. Pana Svěráka si také vážím jako člověka, ale stejně jako autor se ptám, zda má takovéto malichernosti tak nepřiměřeně řešit zapotřebí. Myslím, že soudy mají důležitější věci k rozhodování ....

3 0
možnosti
Foto

Vztahuje se autorský zákon na film jako celek? Podle mně ne, v autorském zákoně (Hlava I) stojí toto : (3) Právo autorské se vztahuje na dílo dokončené, jeho jednotlivé vývojové fáze a části, včetně názvu a jmen postav, pokud splňují podmínky podle odstavce 1 nebo podle odstavce 2, jde-li o předměty práva autorského v něm uvedené.

Myslím, že je přirozené, že se pan Svěrák cítí pobouřen, pokud nechce být s touto skupinkou spojován.

0 0
možnosti
JR

J48a28n 94R84á40ž

3. 10. 2013 19:28

Jsem ochoten odpřisáhnout,že dávno před "Marečkem" jsem slyšel vtip,jak se různými jazyky řekne průjem a jako rumunsky se řeklo " Metelesku blesku" Takže odmítán tvrzení,že se jedná o duševní vlastnictví p. Svěráka chráněné autorským zákonem.

0 0
možnosti
SB

Možná má po právní stránce pan Svěrák pravdu, ale že se nestydí dovolávat se práva on, který vstoupil do KSČ v roce 1961, tedy v dobách, kdy komunistické kriminály byly plné politických vězňů. Svá autorrská práva zná, ale co lidská práva těch vězňů tehdy? To mu nevadilo?

2 1
možnosti
RC

argumentace ve stylu "a vy bijete cernochy". Vstoupil v 25 letech. To i jini delaji kraviny. Clenem byl jen do roku 1969. Treba vstoupil proto, ze chtel pracovat v rozhlase a tak nejak se to po nem chtelo.... Takovejch bylo....

2 1
možnosti
MB

Svěrák je opravdu trapný.

4 1
možnosti
RC

Proc? Protoze s nimi nechce byt spojovan?

0 0
možnosti
RC

Primarne jde o to, ze pokud chci pouzit cast autorskeho dila, musim mit souhlas. Coz oni evidentne nemeli. Za druhe, a to je mozna dulezitejsi, pan Sverak nechce byt spojovan se skupinou odpadliku odkudkoliv, takze pochopitelne, hleda cestu, jak se branit. Kdyby s nimi chtel byt spojovan, udelil by jim souhlas. Je fascinujici, jak ty slibotechny slibuji, ale nevadi jim porusovani zakona timto zpusobem.

4 2
možnosti
MB

já opravdu Svěráka nechápu. Zrovna tak je směšné, když chce třeba OSA poplatky za to, že si děti někde na besídce zazpívají písmičku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon