Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OP

Já taky, popíjel becherovku a pak utekl.

1 0
možnosti
Foto

Pane Mlynaříku, vy jste tak arogantní, až mám pocit, že jste se nechal tehdy na Národní zmasakrovat o týden dřív... Vy se nedokážete vyrovnat s tím, že Zemana nemiluje celý národ a že je kritizován za své počínání. Je to nejhorší persona od pádu komunistů, která se dostala na post prezidenta. Vy osobně umíte jen urážet ostatní, argumenty jsou u vás nulové a na dotazy odpovídáte osobními útoky. Na druhou stranu aspoň je vidět, co jsou příznivci zavirovaného Zemana zač. Jste ubožák, diskuse s vámi není možná a zabývat se vámi je ztrátou času. Mohlo by mi vás být leda tak líto, ale jste mi naprosto lhostejný i se svým škatulkováním.

28 1
možnosti
KC

Že pan Zeman nemluví pravdu, jsme se mohli přesvědčit už vícekrát. Podle  zásady lháři nevěř, není zbytí a musím každé jeho vyjádření brát s rezervou.

14 0
možnosti
JT

Jasneze Zeman na Narodni nebyl. Nevidel jsem ho tam. Ale ted me napada, jestli to neni tim, ze jsem tam taky nebyl.

4 1
možnosti

To máte jedno, pane Polanecký, kde byl. To by bylo to nejmenší. Nakonec, co chtít. Je to přece soudně opakovaně stvrzený lhář. Jeho voličům to nevadí, takového (konfrontačního, agresivního a proruského) ho přece chtěli mít.

Přesto karma. :-)R^

19 2
možnosti
RM

Vy jste byla za Havla náměstkyní na BIS? Můžete čtenářům sdělit, u koho jste pracovala za bolševika?

3 6
možnosti
RM

A celkem by mě zajímalo, kdo znal před koncem listopadem 1989 ze zde přítomných obličeje panů Havla, Zemana, Klause, Schwarzenberga. Ostatně se mi až příčí Schwarzenberga psát s těmi třemi v jedné hromadě. Když nic jiného, tak alespoň Havel, Klaus a Zeman uměli nebo umí mluvit. Ale strakt nám za prezidenta ucintaného polospícího neschopného starce to je celkem arogantní podceňování českého národa. Nacpat tam člověka, který výměnou za splnění úkolů Bildebergu, Římského klubu a cílů NWO podepíše jakékoliv zadlužení českoho státu a prodá naše občany, to už chce pěkně hnusné povahy.

2 8
možnosti
Foto

Taky jsem jejich tehdy tváře neznala a zírala jsem, kdo to k nám promlouvá z tribun, kde se tu vlastně vzali.

2 0
možnosti
JC

No já nevím. Já ho tam neviděl, protože jsem tam nebyl. Vy jste tam byl? JUDr. Hulík tam taky nebyl. Jak chce dokázat, že tam Zeman nebyl, to netuším a dokonce si to ani nedovedu představit. Nebyli totiž všichni zatčeni a dokonce ani nebyli všichni zmláceni. Ale to, že tam byl, tvrdil Zeman od samého začátku - již v listopadu 1989. Havel tam ostatně taky nebyl.

1 1
možnosti
RM

Já tam byl a neviděl jsem ho. A bylo tam hodně mých známých a také jsem je neviděl. V několika tisících lidí je to těžké. Když to komouši začli vytlačovat, byli jsme s manželkou na úrovni Michalské, kudy byla jediná úniková cesta. A když se to tlačilo ven, tak to byla lidská kaše. Nebylo kam uhnout, to byl mlýnek na maso.

Osobně pochybuji, že tam Zeman byl, jelikož od ND zezadu to tlačily ty policejní ploty, co měli namontovány na OT a po chodnících po stranách stáli bijci a nedalo se nikam utéct. Byl jsem na více demonstracích v roce 1989 v lednu, srpnu i říjnu, ale myslím, že psychóza strachu byla nejhorší 17.listopadu. Předtím bylo kam utíkat, na Národní to museli mít dobře vymyšleno.

0 1
možnosti
PR

Nemohl tam byt přece by neriskoval ze mu rozbijou placku s chlastem

2 0
možnosti
RM

Reichelte, mně je 147. Kolik je Vám?

1 1
možnosti
RM

Nikoliv. Je to smutné.

1 5
možnosti
VH

O tom, že vždy seděl "za pecí" (a možná se bál i zapnout televizi) nikdo rozumný nikdy nepochyboval.

   Zajímavé by ovem bylo vidět ho, jak utíká. I před čtvrstoletím jeho "běh" musel být velká sranda.

3 1
možnosti
JC

Seděl za pecí? V době kdy o Havlovi skoro nikdo nic nevěděl se Zeman stal známým svým ostře protivládním článkem. Ten článek tehdy skutečně pohnul lidmi, zejména "bílými límečky". Já si to totiž dobře pamatuji, jak se ten článek začal šířit a rozmnožovat a předávat z ruky do ruky. Mnohem víc než materiály Charty, které kolovoly mezi pár tisíci (ne více než čtyřmi) lidmi.

Zemanův článek tehdy četlo zcela jistě více lidí než Několik vět.

Ze zbabělosti a sezení za pecí bych toho pána tedy rozhodně neobviňoval. Já jsem tehdy seděl za pecí, on ale ne.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon